Медичне страхування
Здоров’я – це найцінніше, що є у кожного з нас!
Медичне страхування (Medical Insurance) - це форма особового страхування, що гарантує громадянам отримання медичної допомоги при настанні страхової події за рахунок нагромаджених страхових фондів.
Договір (Поліс) укладений Вами – це страхування Ваших інтересів у разі настання нещасного випадку або раптового захворювання; Ваша впевненість у завтрашньому дні; гарантія того, що Ви не залишитесь наодинці з бідою.
Страховий випадок - подія, передбачувана Договором, яка відбулась, і з настанням якої виникає обов’язок Страховика здійснити страхову виплату Страхувальнику, Застрахованій особі або іншій третій особі.
Страховим випадком за цим Договором визнається: звернення Застрахованої особи під час дії Договору виключно до державного медичного закладу, у зв’язку з гострим захворюванням, загостренням хронічного захворювання або нещасним випадком з метою одержання медичної допомоги та медичних послуг у межах та в обсязі Програми, що передбачена Договором.
Страхова сума визначається при укладанні договору страхування за погодженням сторін.
Страхова виплата за договором медичного страхування здійснюється в межах страхової суми шляхом оплати медичних послуг лікувальним установам, які надавали Застрахованій особі відповідну допомогу або шляхом відшкодування вартості отриманих послуг, передбачених договором страхування, безпосередньо застрахованій особі.
Термін страхування – договір страхування укладається строком на один рік / шість місяців/ чотири місяці.
Територія дії Договору – Україна.
Для оформлення договору добровільного страхування медичних витрат необхідний базовий набір документів, як і при будь-якому іншому виді страхування, а це: паспорт, ідентифікаційний номер.
На підставі даних документів представник страхової компанії заповнює договір страхування. Нагадаємо, для укладення договору страхування медичний огляд проходити не потрібно.
Переваги добровільного страхування медичних витрат у Страхові Компанії «WONA»:
- Проста процедура оформлення;
- Страхова сума обирається клієнтом;
- Низькі тарифи.
Що необхідно зробити Застрахованій особі при настанні страхового випадку:
При настанні страхового випадку Застрахованому (або його представнику) необхідно зателефонувати до цілодобового центру Страхової Компанії «WONA» за телефонами, зазначеними в договорі страхування, і повідомити диспетчеру такі дані: П.І.Б., номер договору страхування, подробиці страхового випадку.