Медичне страхування


Медичне страхування
Здоров’я – це найцінніше, що є у кожного з нас!

Медичне страхування (Medical Insurance) - це форма особового страхування, що гарантує громадянам отримання медичної допомоги при настанні страхової події за рахунок нагромаджених страхових фондів.
Договір (Поліс) укладений Вами – це страхування Ваших інтересів у разі настання нещасного випадку або раптового захворювання; Ваша впевненість у завтрашньому дні; гарантія того, що Ви не залишитесь наодинці з бідою.
Страховий випадок - подія, передбачувана Договором, яка відбулась, і з настанням якої виникає обов’язок Страховика здійснити страхову виплату Страхувальнику, Застрахованій особі або іншій третій особі.
Страховим випадком за цим Договором визнається: звернення Застрахованої особи під час дії Договору виключно до державного медичного закладу, у зв’язку з гострим захворюванням, загостренням хронічного захворювання або нещасним випадком з метою одержання медичної допомоги та медичних послуг у межах та в обсязі Програми, що передбачена Договором.

Страхова сума визначається при укладанні договору страхування за погодженням сторін.

Страхова виплата за договором медичного страхування здійснюється в межах страхової суми шляхом оплати медичних послуг лікувальним установам, які надавали Застрахованій особі відповідну допомогу або шляхом відшкодування вартості отриманих послуг, передбачених договором страхування, безпосередньо застрахованій особі.

Термін страхування – договір страхування укладається строком на один рік / шість місяців/ чотири місяці.

Територія дії Договору – Україна.

Для оформлення договору добровільного страхування медичних витрат необхідний базовий набір документів, як і при будь-якому іншому виді страхування, а це: паспорт, ідентифікаційний номер.
На підставі даних документів представник страхової компанії заповнює договір страхування. Нагадаємо, для укладення договору страхування медичний огляд проходити не потрібно.

Переваги добровільного страхування медичних витрат у Страхові Компанії «WONA»:
- Проста процедура оформлення;
- Страхова сума обирається клієнтом;
- Низькі тарифи.

Що необхідно зробити Застрахованій особі при настанні страхового випадку:

При настанні страхового випадку Застрахованому (або його представнику) необхідно зателефонувати до цілодобового центру Страхової Компанії «WONA» за телефонами, зазначеними в договорі страхування, і повідомити диспетчеру такі дані: П.І.Б., номер договору страхування, подробиці страхового випадку.

 Warning

You are using an outdated browser. Sorry, this web site doesn't support Internet Explorer 6. To get the best possible experience using our website we recommend that you upgrade to a newer version or other web browser. A list of the most popular web browsers can be found below. It is completely free for download: